אלמנתו של יעקב שלום הי"ד: "איש חסד, תמיד היה שמח"

    המהדורה המרכזית No Comments on אלמנתו של יעקב שלום הי"ד: "איש חסד, תמיד היה שמח"

    אפרת שלום אלמנתו של יעקב הי"ד במהדורה המרכזית: "היה לילדים קשר מאוד חזק איתו, היה אבא לא רגיל. נשאר לנו לנסות למלא את החלל שהוא השאיר. המסר שלו תמיד היה להישאר מאוחדים. הוא היה דן את כולם לכף זכות. לא פשוט להישאר חזקים בשביל הילדים"

    צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אפרת שלום, אלמנתו של יעקב ישראל שלום הי"ד שנרצח בפיגוע הירי הקשה שלשום בבני ברק שוחחה עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית: "קשה מאוד. מי היה מאמין שהפיגועים יגיעו לתוך בני ברק. העיר הזו שיש בה הגנה. בעלי נקרא על שם הסטייפלר, שגם היה הסנדק שלו. זכיתי בבעל שהוא איש חסד, תמיד היה שמח, אף פעם לא כעס ולא הרים את הקול. כנראה שהוא סיים את התיקון שלו. לא פשוט להישאר חזקים בשביל הילדים".

    היא שחזרה את רגעי הפיגוע: "שמעתי פיצוצים, לא חשבתי שזה יריות. התקשרתי אליו ואמרתי לו שיש פיצוצים חריגים והוא אומר אני כבר בא, הוריד את הילד לשליחות באיזה בניין ואמר לו תחכה לי למטה אני כבר חוזר ובצומת הוא נורה ולא חזר. אחרי זה הילד התחיל לחפש אותו וראה את הרכב ככה ואת אבא שלו מכוסה והבין מה קרה. הוא ראה אותי ולא סיפר לי".

    שלום סיפרה: "היה לילדים קשר מאוד חזק איתו, הוא היה אבא לא רגיל. נשאר לנו לנסות למלא את החלל שהוא השאיר. המסר שלו תמיד היה להישאר מאוחדים. הוא היה דן את כולם לכף זכות".



    0 תגובות